21 jump street

Under gårdagen så träffade jag mina två vänner Beca och Becka :) Vi tog en fika och pratade lite och hade det mysigt :) Sedan gick vi på bio och såg filmen 21 jump street :) Det var vi tre i hela salongen, suuupermysigt! :D Dessutom var filmen riktigt rolig! :D Sjuk! :D Men jag älskar filmer som får mig att skratta! :D Humorn var helt oförutsägbar hela tiden! :D Så jag hade en riktigt trevlig kväll igår :) Måste göras om! :)
Idag ska jag umgås med Elin och Nina, vi ska kika på lite film, jättemysigt! :) Så jag ser fram emot det! :) men har en del att göra fram tills dess, måste städa och dona, så det är bäst jag sätter fart! :)
Vi hörs :)
Trailern gör inte filmen rättvisa, den var ännu roligare! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0