Busy Busy

Okej, nu var det ett tag sen jag bloggade igen. Har egentligen inte haft så mycket att skriva om. Dagarna har flytit på, jag har jobbat med mitt projekt, varit med kompisar, haft det trevligt :) Tiden har runnit iväg och jag har inte riktigt hunnit med att blogga hehe. Igår var jag i alla fall på kurs som förberedning på mitt projekt och idag ska jag jobba med det lite under dagen sedan ska jag träffa Nina och Linnea för lite maskeradspaning inför helgen. Ska på maskeradfest på lördag och vi ska ut och titta på lite inspo till den. Ska bli jätteroligt. Själv har jag redan bestämt vad jag ska vara och jag hoppas att alla saker jag har beställt hinner anlända. Vad jag ska vara är hemligt haha. Ni får reda på det efter festen. Om det jag beställt inte hinner komma så måste jag försöka hitta påå någon nödlösning, men väntar till fredag och sedan får jag panik över det haha, jag får väll inspireras lite idag till nya eventuella idéer ;) Vidare i veckan ska jag plugga teori, dansa och fixa här hemma :) Förresten har jag förberett några bilder till inlägg, men bilderna råkade följa med min syster hem så så fort jag har möjlighet ska jag fixa några bildinlägg här :) 
 
Vi hörs :) 

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0