Underbara vänner

Jag har sådan tur. Jag har världens finaste vänner. Jag älskar er allihop! :) <3 Ni är bäst! Trots att vi inte längre går i samma skola, vi har slutat vår gymnasietid tillsammans, så håller vi ändå kontakten och är bästa vänner. Ni finns alltid där och vi har alltid varandra. Trots att vi inte ses fullt lika ofta som under gymnasietiden så vet vi att vi alltid finns där för varandra. Vi kommer alltid vara vänner. Lova att alltid hålla kontakten! :) <3 Sedan har jag en vän jag känt ännu längre, enda sedan skolavslutningen i nian, finaste Elin! :) <3 Du är bäst! Jag har tidigare varit med om att ha glidit ifrån vänner vid skolavslut, men ni stannar alltid kvar och är helt fantastiska, ni vet vilka ni är! Så himla fina människor allesammans! :) <3 Och sen Nina, vi har också klarat av en skolavslutning tillsammans, det ska vi vara stolta över! Vi kommer alltid att finnas där för varandra! Fortfarande bästa vänner! :) <3 Förevigt! :) Ni är så underbara som personer allihop! Och jag är evigt tacksam som har er allesammans! :) <3 Sedan har jag flera vänner som jag inte känt lika länge, men som är så himla fina och underbara! Jag är lyckligt lottad! :) <3 Jag tycker att det är viktigt att ibland påminna sina vänner om hur underbara och fantastiska människor de är! Tack för att ni finns! :) <3 /E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0