Breaking Dawn Del 2

So excited! :) Biljetterna till twinight och breaknight har redan släppts och på åtminstone vissa ställen finns det biljetter kvar! :) Så skynda på de som vill se breaking dawn del 1 igen i samband med den nya delen: breaking dawn del 2! :D Awesome! :D Jag tror även att biljetterna till att bara se breaking dawn del 2 släpps imorgon (om jag inte har missuppfattat det)! :D Så var snabb om ni vill se den under premiären! :D Jag ser fram emot att få se nästa del i den spännande twilight sagan! Speciellt som den sista filmen verkar så fantastisk! :D Jag hoppas den lever upp till alla mina förväntningar! :) 
 
Visste ni dessutom, att enligt rykten så har Robert Pattinson och Kristen Stewart återförenats? :) Står på sf.se.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0