Helgen

I fredags så åkte jag och min fina hem till hans föräldrar och hade det trevligt, blev bjuden på god mat och tog det lugnt :) På lördag så vi blev vi bjudna på ytterligare lite god mat :D Och på eftermiddagen/kvällen åkte vi hem till mamma och pappa och blev bjudna på god mat haha:) Man blir bortskämd av föräldrar! :D Men det är så trevligt att träffa dem :) idag så körde jag några mil med pappa och sedan på eftermiddagen har jag dansat och efter det tog jag en springtur/power walk, så nu är jag slut! Kommer kännas i musklerna imorgon! Efter springturen så stretchade jag och sedan vilade mig i några minuter innan jag sorterade tvätt. Egentligen har jag inte alls lust att tvätta, men vår tvättkorg svämmar över haha. Vill egentligen bara ligga i soffan och se på film, nu när det blev lite blåsigare och gråare väder ute, så kallat mysväder hehe :) Men trots att vi måste tvätta så ska vi ändå hinna med en mysig söndag, vi ska äta lite tacos och se på tv :) Dessutom ska jag nog hinna se lite film nu innan tvättiden börjar! Mys :) 
 
Den här veckan har jag ett fullspäckat schema! :) Har en del projekt på G (hoppas allt går som jag tänkt mig) och sedan tänkte jag även tillbringa mycket tid på körskolan :) Imorgon ska jag dessutom träffa mina fina vänner :) 
 
Vi hörs imorgon :) 
 
/E
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0