Fredag

Idag är det solsken ute, om än lite kallt hehe. Dagen till ära har jag fullt upp! :) Jag håller på att starta upp ett litet projekt, så jag planerar inför detta. Jättekul! :) Så det ska jag arbeta lite med idag, och sedan ska jag plugga teori och så lär jag även städa lite här hemma och fixa :)
 
Igår hade vi dans igen, street dance. Vi har börjat med ett lite annorlunda dansschema, var fjärde vecka ska vi få testa på nya dansstilar, och köra korta korografier, jättekul tycker jag! Som alltid vill lära mig nytt och utvecklas genom lite utmaningar! :D Igår körde vi styrka och sedan popping. Popping har jag testat en del tidigare så det var inte jättenytt men det var ändå roligt, trots att mina muskler inte "poppar" haha :D Nästa gång vi ska testa på en ny dansstil så blir det locking tror jag, det har jag nog inte tidigare testat, så det blir superkul! Dans gör mig alltid glad! :) Längtar redan till söndag! Men måste öva en del hemma också :)
 
Vidare till idag, träningsvärk -Check. Jag har lite ont efter armhävningarna vi gjorde igår hehe :) Körde styrka hemma tidigare igår också innan dansen och då körde jag också bland annat armhävningar så det har nog med dubbel träning att göra också hehe :) Nej nu måste jag ta tag i allt jag ska göra idag! :)
 
Vi hörs! /E


Kommentarer
Nina

Vad är det för projekt du ska starta upp? :)

Svar: Ska arbeta för en person med deras marknadsföring typ :)
None None

2012-09-21 @ 11:51:59
URL: http://snickarpartyt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0