Minitripp

I fredags åkte vi till valbo, jag, min fina och mina föräldrar. Vi bodde på ett hotell där, mysigt var det. På fredag kväll åkte vi in till Gävle, åt middag på harrys och gick sedan på bio och såg Bourne Legacy, den var helt okej:) Tycker nog att de andra filmerna är bättre :)
 
På Lördag morgon åt vi en god hotellfrukost och sen åkte vi till ikea och gick och kikade lite. Jag och fina köpte några fina glas, lakan, plastblommor och sugrör hehe. Sedan gick vi i köpcentret också och fick hem en lampa till vardagsrummet och sedan köpte jag även en tröja :) Sedan begav vi oss till ett matställe efter vägen och sedan körde vi hemåt. Jag och fina gjorde inte så mycket mer än att se på film igårkväll men det var trevligt:) Två härliga dagar :D 
 
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0