Önskelista

Så det var längesen jag skrev här. Har inte så mycket att skriva om faktiskt. Oftast när jag uppdaterar så uppdaterar jag på min och min kompis gemensamma blogg: http://alltombockerochfilm.devote.se, så titta gärna in där! :) i alla fall så fyller jag år idag. Flera personer har frågat om jag inte kan lägga upp en önskelista! :) So here we go:
  • Pengar till Londonresa
  • En läppenna från 100% pure i färgen Perfect naked pink. Den finns billigt att köpa här ---> http://www.ebay.co.uk/itm/100-Pure-Fruit-Pigmented-Lip-Pencil-Perfect-Naked-Pink-mid-tone-rose-/180984656232?pt=US_Makeup_Lips&hash=item2a2386b168
  • Ett läppglans, också från 100% pure i färgen pink caramel. Finns billigt att köpa här ----> http://www.ebay.co.uk/itm/100-Pure-Lip-Gloss-Pink-Caramel-light-nude-/170824346709?pt=US_Makeup_Lips&hash=item27c5ecac55
  • Everyday Minerals jojoba foundation i färgen cream. Finns bl.a hos brallis.se
  • Everyday mineral brow color i färgen mörkbrun. Finns bl.a hos brallis.se
  • Ett blush från 100% pure i färgen ballerina (pink nude). Finns här ----> http://www.ebay.co.uk/itm/100-Pure-Fruit-Pigmented-Pot-Rouge-Cream-Blush-Ballerina-pink-nude-/180828515949?pt=US_Makeup_Face&hash=item2a1a382e6d
  • Kläder t.ex blusar (med fina kragdetaljer i olika färger, gärna med starka färger, lila turkos, mintgrön, orange osv), eller andra söta toppar/linnen, kofttröjor (gärna utan knäppning). Jeans. Leggings svarta men även med mönster. Har strl Medium på det mesta.
  • Smycken både silver och guld. Gärna stora halsband som sitter relativt tajt runt halsen, gör inget om det blingar mkt haha ;) armband i kedjor eller som blingar och fina örhängen.
  • Rosenseriens spraydeo - den röda
  • Rosenseriens vitaminkur
  • Rosenseriens schampoo
  • Rosenseriens tvål - den rosa
 haha blev en liten lista :)
 
Ha en bra dag! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0