"Life is easy if you wear a smile"

Dans är underbart punkt. Och känslan efter är helt fantastiskt. Gick mycket bättre på dansen (dancehall) den här veckan än förra veckan, då kändes allt katastrof. men man har alltid gånger då det går lite sämre. Men med lite övning gick det bättre den här gången i alla fall. En koreografi är dessutom klar nu, vi påbörjade nästa korografi idag. Awesome! Våra koreografier är helt awesome! :D Så kul! :D
 
Idag skulle min pojkvän muntra upp mig lite, så himla fin är han! Jag hade i alla fall en himla smärta i morse och var inte på bästa humör. Men han muntrade upp mig genom att sjunga en liten bit ur en låt: "Life is easy if you wear a smile". Och hur sant är inte den texten egentligen? Man styr ganska mycket själv när man ska vara glad. Trots att man inte känner sig på topp kan man le ändå och till slut kommer känslan av att man är glad. Ett leende på läpparna gör livet så mycket lättare. Man bestämmer alltid själv när man ska vara glad eller ledsen, man kan alltid ändra sig.

"Life is easy if you wear a smile, just be yourself don't ever change your style"
 
Ha en bra dag! 
 
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0