It's getting closer

varje torsdag och söndag dansar jag som ni kanske redan vet?:) torsdag street och söndag dancehall. I alla fall gårdagens dancehallpass var helt awesome det känns allt närmare uppvisningen!:) igår fick vi lära in de sista stegen i vår koreo som btw är helt awesome! Love it! Dessutom bestämde vi placeringar, byten och in och utgångar!:) shiiit, vi är typ klara liksom!:O dock måste jag öva in de sista stegen vi la på i dansen en del men när allt väl sitter så kommer det bli gryyyymt!:D 
 
Jag, Nina och en till kompis till oss har även bokat in ytterligare ett danspass till den här veckan på onsdag. Vi har bokat en danslokal och ska gå igenom dancehallen ordentligt och även streeten så klart, det kommer bli jättekul!:D säger aldrig nej tack till ett danspass till i veckan!:D utan det ska bli superkul!:D 
 
på torsdagens streetpass ska vi även testa på en ny streetstil, tror att det blir locking den här veckan om jag inte minns fel hehe :) ska bli kul i alla fall :) sedan ska är även dansa koreon lite då vi lärde in så mycket förra veckan att det behövs tränas på det lite mer :) sedan är det bara tre åttor kvar på den dansen också tror jag!:O tiden bara rinner iväg! Det är så roligt att dansa!:D sista veckan i oktober börjar höstlovet, vilket betyder ingen dans :/ tråkigt:/ vill dansa massvis!:) hoppas vi kan boka in en lokal!:D
 
den här veckan kommer jag att ha fullt upp under kvällarna, idag ska jag städa hela dagen och sedan ut och motionera med syster, imorgon ska jag vara på körskolan hela dagen, onsdag ska jag också tillbringa på körskolan och sedan dansa på kvällen, torsdag är det dans på kvällen, fredag ska jag umgås med min pojkvän och hans föräldrar och på lördag ska jag ut till stugan och på söndag är det dans igen :D låter som en bra vecka!:D 
 
ha en bra dag!:) /E
 
Update: Ursäkta stavning, skrev från min iphone hehe


Kommentarer
Anita

Har du tid med mej på torsdag eftermiddag? Eller förmiddag?

Svar: Måste ge mig av vid kvart i fem till dansen cirka men innan dess är jag fri :) Så det går bra :)
None None

2012-10-15 @ 17:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0