Yesterday

Igår blev det inga blogginlägg, but no worries, jag har inte gett upp bloggandet än hehe. Igår var bara en sån där dag då tiden sprang iväg och jag vet inte var den tog vägen, känner ni igen er? Ibland har man såna dagar. I alla fall så handlade jag lite igår, städade lite, hälsade även på Edvins mamma på henne jobb och tog en glass, åkte in till stan och sprang med Nina (en danskompis), riktigt roligt och skönt var det :D Får vi göra om snart igen. Idag blir en lugn dag, tänkte småpyssla lite här hemma och sedan dansa lite och ta springtur när älskling kommer hem :) Låter som en härlig dag, idag har ju dessutom solen bestämt sig för att kika fram och stråla, ÄLSKAR det! :D Underbara sol! Jag hoppas på en stekande varm dag och att vädret håller i sig över midsommar! :D Vad ska mina fina läsare göra under midsommar? 
 
Ni kan få höra mer om mina midsommarplaner senare, lär ju spara något att berätta om till senare haha.
 
Ha en underbar dag och jag hoppas att solens strålar lyser över hela vårt avlånga land! :D
 
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0