25 juni 2012

Nu har jag kommit hem från midsommarfirandet och vardagen börjar åter. Själva midsommarafton tillbringades hemma under dagen med min älskling och senare mot kvällen for vi till stan och firade med fina vänner! :) <3 Vi grillade, pratade, spelade fotboll och hade det bara allmänt mysigt! Underbart var det! :) Det blev en ganska så tidig kväll :) Midsommardagen åkte vi hem till Edvins föräldrar och sedan vidare mot deras sommarstuga och tillbringade natten där! :) Det var jättemysigt! :) Vi grillade, fiskade (jag rodde mest båt, är inte så mycket för att fiska), gick på promenader och bara var :) Igår kväll åkte vi hem igen men svängde förbi två mataffärer på vägen hehe :) Idag så packar jag för fullt och gör mig iordning för tre dagars jobb, den här veckan börjar mitt sommarjobb :) Det börjar imorgon :) Så det kan bli en aning tomt med inlägg här, men jag ska försöka uppdatera er lite då och då :) Det kanske kommer några bilder senare från midsommarfirandet också :) 
 
Ni får ha en bra dag! :)
 
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0