30 frågor om tv-serier

Jag har varit dålig på att uppdatera. Jag fick inte till bilderna när jag skulle skriva tidigare och sedan har det varit fullt upp.

Igår hade jag en underbar dag, umgicks med en av mina bästaste vänner: N. Vi sjöng, dansade och pratade och så lagade vi och åt lite mat. Riktigt underbart, behövde verkligen sällskapet, hon förgyllde min dag! :D<3 Träffade även syster och henns pojkvän en kortis och myste framför the voice :) Ville bara dela med mig av min underbara dag:D

Nu tänkte jag göra en liten lista som jag lånat från denna blogg: http://watchandread.blogg.se/

1. En serie som aldrig borde ha lagts ner?

Hmm, sex and the city är nog en sån serie! :D

2. En serie som du önskar att fler personer tittade på?

Jag inte riktigt faktiskt:)

3. Favoriten bland de nya serierna för säsongen?


Tror inte att jag ser ngn ny för säsongen, säsongen har ju knappt börjat;) Pretty little liars borde vara ganska ny kanske och den är ganska bra och jag har nyligen börjat titta på the vampire diaries och den är också bra :)

4. Din favoritserie någonsin?

Oj, jag har några stycken:) Sex and the city, how I met your mother, two and a half men, desperate houseviwes, gossip girl och sjunde himlen, detta är nog troligen bara några av mina favoritserier;)

5. En serie som du hatar?

Finns nog ingen som jag hatar:) men south park och family guy är inte min humor :)

6. Ditt favoritavsnitt av din favoritserie?

Oj, jag kan inga avsnitt faktiskt :)

7. Minst favoritavsnitt av favoritserie?

Konstig fråga :) Vet inte, som sagt kan inte avsnitt :)

8. En serie som alla borde titta på?

How I met your mother:)

9. Bästa scenen någonsin?

Är inte så bra på scener heller (A)

10. En serie som du inte trodde att du skulle gilla men slutade upp med att älska?

Sex and the city :)

11. En serie som gjorde dig besviken?

Hmm, jag vet faktiskt inte, tror inte att jag har ngn som gjort mig riktigt besviken. Tycker nog att the vampire diaries inte riktigt motsvarade alla förväntningar jag hade (har hört mycket bra om den), den är bra, men inte en av mina favoriter=)

12. Ett avsnitt du har sett mer än 5 gånger?

Oj, det måste nog vara några ifrån two and a half men:)

13. Favoritserie från barndomen?
Trasdockorna, Eva & Adam, bumbibjörnarna, kalle anka, luftens hjältar, hela disneydags helt enkelt älskade jag när jag var riktigt liten ;D Sen började jag ganska tidigt att se på Dr Quinn och Lilla huset på prärien och de gillade jag verkligen :) Några andra favoriter som jag började se tidigt var Sjunde himlen och Gilmore Girls.

14. Manlig favoritkaraktär?
Skriver favoritkaraktärerna i favoritserierna: Gossip Girl - Chuck (I think), How I met your mother - Barney Stinson, Sex and the city - svårt att säga, two and a half men - Jake, Desperate Houseviwes - Mike Delfino (kanske), sjunde himlen - Simon eller Martin.

15. Kvinnlig favoritkaraktär?

Sex and the city - Carrie, Gossip Girl - Blair, How I met your mother - Robin, Desperate Houseviwes - Gabi (Gabrielle), Two and a half men - svårt att säga ;) Sjunde himlen - Ruthie.

16. Guilty pleasure-serier?

Kan faktiskt inte komma på någon.

17. Favoritminiserie?

Räknas Eva & Adam som det? (A) Nostalgi <3

18. Favoritserie som började tidigare än 2000?


Sex and the City.

19. Bästa cast?

Vet inte?

20. Favoritkyss?

??

21. Favoritpar?

Chuck och Blair ;D

22. Favoritserieavslutning?

??

23. Mest irriterande karaktär?


Hmm, bra fråga :)

24. Bästa citat?


Finns många bra, men just nu kan jag inte komma på något.

25. En serie som du planerar att titta på (gammal eller ny)?

Hela the vampire diaries och hela the big bang theory.

26. Största OMG-ögonblick?

Vet inte.

27. Bästa pilotavsnitt?

??

28. Första tv-besatthet?

Oj har sett så många tv-serier ju hehe. Gilmore Girls eller Sjunde himlen skulle jag tro. Fast det kan i och för sig ha varit Dr Quinn eller lilla huset på prärien eller skilda världar också, haha seriöst vet inte :D Eller kanske Eva & Adam? ;D

29. Pågående tv-besatthet?

How I met you mother, gossip girl, 90210, sex and the city.

30. Sorgligaste karaktärsdöd?

Hmm, måste säga en helt random serie, när Marissa dör i O.C tror jag.


Gör testet ni med, så kollar jag på era svar :D Alltid kul att se :D


Kommentarer
Anita

Kolla Glee, tittar ibland när jag kommer ihåg!! Gillar!!

2012-01-09 @ 09:07:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0