Ny diet

Jag har bestämt mig. Jag ska börja en diet. Jag kallar den för LCHP blandat med HCLF. Det innebär att jag de flesta dagar kommer att äta typ inga kolhydrater men massa protein och fett. De dagar jag tränar (vilket kommer att vara minst två gånger i veckan) kommer jag att äta mycket kolhydrater och protein men jag kommer dra ned på fettet, med andra ord blir det inga feta såser de dagar jag tränar.

Så hädanefter kanske det kommer att dyka upp en del tips och idéer kring detta sätt att äta. Jag tycker det är jätteroligt att laga mat så jag delar gärna med mig av olika recept :)

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0