Dans

Förresten så var det helt underbart att dansen drog igång igår! Men jag och mina otränade muskler fick känna på värk igår kväll haha. Hade svårt att somna igår för det värkte så hemskt i benen ;D Men idag mår benen faktiskt bra ändå. I alla fall testade jag på både medel ragga/dancehall och avancerad 1 i ragga/dancehall. Den senare av de båda var riktigt svårt. Men det är dags att utvecklas, man mår bra av utmaningar så jag tror faktiskt att jag ska fortsätta på det, köra båda danserna helt enkelt. Jag älskar ju att dansa också :) På torsdag blir det till att dansa street medel :D Street är ju ändå favorit dansen! :D Yes it is! :D Så ser fram emot det jättemycket :) Tror även att jag ska dansa lite zumba på torsdag:) Någon mer som vill hänga på?=)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0