Beauty - Julklapp och presenter

Här får ni en liten tjuvtitt på vad jag fick i julklapp och present. Dofter och vårdande produkter är nästan alltid något som går hem hos de flesta.

beauty

Jag fick puré body cream i doften japenese cherry blossom av mina kusiner Linus och Linnea i julklapp och av alla mina fina vänner i lördags (som födelsedags present) fick jag en shower gel i samma doft :) Jag älskar doften, blommig och fräsch, har även parfymen i samma doft :) Av mina "svärföräldrar" fick jag rosenseriens tvättgelé och rosenvatten i julklapp och peelingkrämen i present, produkter jag inte kan leva utan hehe :)

Vad finns i erat beautykit? Vad har ni för produkter som ni inte kan leva utan? Eller vad har ni för produkter som doftar helt underbart gott? =)

Btw, så fick jag även ett läppglans och ett läppbalsam från the body shop av alla mina söta vänner :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0