Recension - Smink

Köpte nyligen en ny foundation från isadora. Valde isadora för att det var relativt billigt plus att det är kliniskt testat. En av make up stores foundation har länge varit min favoritfoundation för att de har en ljus färg, och jag är väldigt ljus i min hy. Plus att jag tycker att den är lagom täckande och ser naturlig ut. Efter att ha testat isadoras foundation: High Performance, står jag fortfarande fast vid att make up stores foundation passar min hudton bättre. Men jag tycker att isadoras foundation är lagom täckande och ser naturlig ut, även om den är en aning för mörk för min hudton. Isadoras märke är även väldigt billigt och jag anser därmed att den håller bra klass för sitt billiga pris. Det är en foundation jag kommer att använda mycket framöver. Ett väldigt stort plus är även att sminket är kliniskt testat! Och jag vill att mitt smink ska vara kliniskt testat.

foundation
Till vänster har vi en bild på min osminkade hy, som ni ser är den lite rödflammig på vissa ställen. På den högra bilden bär jag isadoras foundation, som ni ser så täcker den mina röda partier.

foundation

Jag använder mig även av isadoras glowstick och deras puder och tycker att dessa fungerar bra.

Jag ger denna foundation betyget 8 av 10.

Någon av er som testat detta smink? Vad tyckte ni?


Kommentarer
Linnea

Jag älskar isadoras puder, samma som du har. Dock har jag inte prövat så många eftersom jag fastnade så mycket för isadoras, som dessutom är väldigt billig! Jag skulle säkert gilla Make up stores puder nättre, eftersom jag tycker att dom har bäst smink av det jag testat, men så är det ju mycket dyrare. Men pudret är toppen! Dock håller jag mig till Make up stores foundation eftersom det är den enda som passar min hud, jag har testat jätte många från olika märken men det har bara blivit fläckigt och flagnat och resulterat i att min hud blir fet och torr, därför tänker jag aldrig byta ut min älskade foundation mot någon annan <3 :D

2012-02-08 @ 10:43:41
URL: http://watchandread.blogg.se/
nina

Använder både den foundation och deras stop shine puder och tycker de båda funkat toppen :) dock gått över till en annan foundation nu, även den isadora som täcker lite mindre men gillar att de funkar med min hudton :)

2012-02-08 @ 12:40:17
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0