Happy valentine's day

I efterskott. Igår gjorde jag små cupcakes till min älskling som jag tänkte visa för er :)

cupcakes
Kärleks cupcakes :D <3

cupcakes

Love cupcakes :D<3

cupcakes
Jag gjorde lite för lite frosting, det räckte inte riktigt till alla, så alla blev inte så fina :) Men de var kul att göra i alla fall :)

Jag hämtade recepten på muffinsarna här:

www.tasteline.com/Recept/Chokladcupcakes

Och recept på frostingen hämtade jag här:

http://www.recept.nu/1.122137/leila_lindholm/bullar/cream_cheese_frosting

Det är bra att göra saker på alla hjärtans dag :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0