Underbara fredag

Tillbringade förmiddagen med att mysa med finaste katten mys och såg på en massa serier, jättemysigt. Sedan bar det av till ica för att möta upp bästa Nina och handla läsk och lite chips. Sen drog vi hem till mig och sminkade oss och fixade oss lite innan P3, Liza, Beca och Eve kom vid 7. När de kom så blev det en massa prat och musik, vi hade det helt underbart trevligt! Bästa vännerna ever! :) <3 Sedan blev det utgång vid 12tiden, dock var det väl ingen höjdare, men umgänget gör allt, så det var trevligt ändå! :) När alla de andra åkt hem, så gick jag och Nina och åt på en pizzeria och pratade, mycket trevligt! :) Strax efter 2 drog vi oss båda hemåt. men en mycket trevlig kväll var det! :) Idag, lördag, ska jag städa lite här hemma, lyssna på musik och troligen gå på bio med bästaste Edvin! :) En riktig mysdag med andra ord, härligt! :D Vi hörs! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0