Oslo, Norge

I tisdags for jag och Edvin och Edvins familj till Oslo. Vi hälsade på Edvins bror och hans tjej. Det var riktigt trevligt. Oslo är en mysig stad. Det var dock lite svårt att förstå vad norrmännen sa haha. Men det var riktigt trevligt. På onsdagen kikade vi runt i stan och åt ute, sedan besökte vi vigelands parken som var riktigt fint! :) På kvällen blev det filmmys. Sedan åkte vi hem på torsdag igen så det blev endast en kort visit, men det blir nog att åka dit snart igen.
 
Kort update om vad jag har gjort bara, i lördags var vi på släktträff, mycket trevligt!
 
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0