Hej och välkomna

Hej och välkomna till dagens inlägg om sjukdomssymptom hehe. Idag vaknade jag upp med en väldig halsont, fy då. Kan knappt prata, så ska försöka vila stämbanden och inte prata så mycket idag. Man kan ju hoppas att det ger med sig lite senare under dagen. Ska äta halstabletter och dricka vatten. Nu vill jag säga hejdå till allt vad sjukdom heter, så att jag kan dansa! :) Senare idag ska jag visa lite bilder på en tårta som jag bakade igår. Den blev väldigt god faktiskt :) Jag hann med att göra en del saker igår inför finastes födelsedag, hade nämligen ingen feber igår och kände mig ändå rätt okej, även om febern nog kom tillbaka mot kvällen sen. I alla fall så hann jag med och baka, städa och laga en god middag till älskling. Så jag tror att han tyckte att han fick en fin födelsedag i alla fall :) Men som sagt bilder på tårtan kommer senare :) Vi hörs! :) ha en bra dag allesammans! :) /E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0