28 augusti 2012

Lugn dag. Kan man sammanfatta min dag med. Jag vaknade upp med tät näsa och ont i halsen. Förkyld och hängig känner jag mig, fryser om vart annat. Ingen höjdare precis. Därför består denna dag av vila. Jag antar att all träning, som min kropp inte är van vid, har sänkt mitt immunförsvar lite. Men med lite vila och mycket vatten ska jag nog vara frisk till torsdag då jag ska dansa igen. Jag fördriver idag tiden med att se på film, läsa och titta runt efter olika dancehall steg och tips. När jag måste ligga still börjar det krypa i mig och jag vill bara dansa. Men nej, vila haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0