Wake up sunshine

Idag vaknade jag, pigg som tusan, klockan 06.00 :) Trodde att klockan var runt halv 8 åtminstone, men icke, kunde dock inte sova så jag gick upp och drack lite kaffe och kikade på lite tv på morgonen :)

Igår var sista gången, för den här terminen, i ragga/dancehall, jag önskar att det kunde fortsätta hela sommaren också :) Synd att det inte finns något dansläger eller liknande under sommaren :) Eller att det inte finns en sommartermin också :) Vill ju dansa massa mer :) Får väl försöka hitta några som vill dansa med mig under sommaren :) Någon som vill hehe? :) Frågan är dock var någonstans? :) men vill verkligen dansa så att jag utvecklas! :) Behöver utmana mig själv! :) Dansuppvisningen är på söndag i alla fall och innan dess har vi ett pass i street kvar :)

På lunchen idag så åt jag mat på en kinarestaurang med min pojkvän och hans mamma :) Jag har även spanat in två superfina klänningar på gina tricot! :) Vi får se om jag kanske införskaffar mig någon av dem i alla fall :)

Rörigt inlägg det här haha :) Men nu ska jag ta och städa lite här hemma :) och sedan ska jag ta en promenad ikväll, behöver röra på mig lite :) Fler inlägg med bilder kommer senare, har några på g:)

/E


Kommentarer
Josefines.se

Superfin blogg!!

Om du inte redan är med så var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-23 @ 19:16:39
URL: http://josefines.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0