Lip color

Om man inte har lust att bära så mycket smink runt ögonen så kan ett läppstift liva upp ansiktet lite.

Lip color
Starka färger på läpparna tycker jag är väldigt fint.

Tänk på att om du har små läppar och vill få en effekt av att ha större läppar så har ljusare färger en förstorande effekt medan mörkare färger har en förminskande effekt. Så har du väldigt stora läppar och vill få dem att se lite mindre ut så kan man använda ett mörkare läppstift :) Det är precis som med kläder :) Men själv tycker jag att det är fint med alla möjliga sorters läppar :) Var nöjd med det du har! :) 

Sedan så beror valet av läppstift så klart alltid på vad man trivs i. Det viktigaste är att du trivs med det du bär! :) Deessutom kanske din hy passar oerhört bra med mörka läppar eller med ljusa! :) Jag Har väldigt små läppar, men kan ändå tycka att det är kul med ett rött läppstift ibland, jag använder det jag trivs i! :)

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0