Life is worth fighting for

Gårdagen var en slitig dag för mig. Livet är inte alltid en dans på rosor. Allting var fel igår, inget var rätt. Som tur var så blev dagen ändå förgylld av små saker, som att åka iväg och kika på fina blommor (fick två blommor av min pojkväns mamma), gymma och min underbara pojkvän som är så underbar! :) Jag vet inte alls vad jag vill göra med mitt liv, det är det som känns jobbigt, ibland känns det som att man inte gör någon nytta alls. Men trots en sämre dag som igår så finns det alltid stunder av lycka. Det är bara att leva livet, gå den väg som livet för en och göra det bästa av det som händer! :) Jag antar att vi alla stannar upp ibland och undrar vad tusan gör jag nu? Men livet går vidare. Och trots att jag kände mig värdelös igår så påminde min pojkvän mig om att jag är underbar precis som jag är. Det är vi alla. Vi är bra.

Jag brukar oftast inte skriva eller berätta om mina sämre dagar. Men idag skriver jag om det för att kanske förgylla någon annans dag och få er att komma ihåg att livet är värt att kämpa för, det finns så många bra stunder! Och för att visa för alla att vi är bra. Kom ihåg det! :)


Kommentarer
Anita

Pelargoner ;))

Kraaam och tack för igår. Kul att du ville va me ;)

2012-04-04 @ 19:32:55
Pappsen

Du gör världen till en bättre plats varje dag, glöm aldrig det. Jag kunde omöjligen fått bättre döttrar.



2012-04-05 @ 09:03:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0