Dansuppvisning!

Igår hade vi dansuppvisning! :D Riktigt roligt var det! :D Gjorde bort mig helt totalt i första dansen jag dansade, vet inte vad jag höll på med, men sedan flöt det på relativt smärtfritt haha ;D Men kul var det åtminstone! :D Alla var så fantastiskt duktiga! :D Jag saknar redan alla danspass och lärare och dansare! Riktigt sorgligt faktiskt! Jag hoppas dock få se de flesta till hösten igen! :) Och för de som valt att börja en ny resa i livet, önskar jag lycka till! :) <3 Jag önskar verkligen att det fanns en sommartermin också! :) Eller iaf ett läger! :) Senare idag kommer det några outfitbilder från dansuppvisningen :) Ikväll ska det grillas och umgås med familj och vänner! :) /E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0