Brutalt uppvaknande

Imorse,runt klockan 8 skulle jag vända mig om i sängen och vaknade av att jag dunkade huvudet i nattygsbordet.aj! Haha:) appropå ordet nattygsbord, jag fick kommentaren att det inte heter nattygsbord, utan det heter nattduksbord. Jag personligen säger alltid nattduksbord, men när jag stavar ordet skriftligen så kan jag använda båda sätten att stava på. Naturligtvis fick jag lov att kolla upp vad som faktiskt var det riktiga. Det visar sig att man faktiskt kan stava på båda visen. Båda är korrekt. Men för att göra det enkelt för sig så kan man ju alltid säga sängbord;) Så, nu har jag delat med mig av dagens onyttiga vetande om man är intresserad hehe :D Ha en bra dag!:D /E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0