3 september 2012

Jag är verkligen sämst på att komma på rubriker till inlägg. Men å andra sidan kanske de tråkiga rubrikerna matchar mina tråkiga inlägg? hehe. Idag ska jag ta det lugnt (är fortfarande förkyld), men medan jag tar det lugnt ska jag i alla fall se till och göra nödvändigheter, jag ska plugga teori och städa ur klädkammaren, där inne ser det ut som hej kom och hjälp mig, kaos. Så det behövs tas itu med. Sedan ska jag även hitta på något att äta inför ikväll och om jag orkar ska jag även öva dancehall. Behöver nog öva lite varje dag för att lyckas med den här koreografin. När jag blir frisk ska jag börja träna på gymmet åtminstone 3-4 gånger i veckan och sedan dansa mycket, nu ska jag bli stark. Det är mitt främsta mål just nu. Så hädanefter i framtiden har jag två mål som kommer att gå först och främst:
- Att ta ett körkort.
- Att bli stark.
Och eftersom det inte kommer bli så mycket körande på körskolan förrän i oktober så tänker jag fokusera mycket på teorin. Och även att köra hemma. Så mina veckor framöver kommer jag verkligen att fokusera på dessa två uppgifter.
Nog om det, idag ska jag och Linnea boka biljetter och se den nya disneyfilmen: Modig. Jag tror att den kan bli riktigt bra. Ser fram emot det!
 
Vi hörs senare!
 
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0