Sommar o sol

Nu är sommaren äntligen här! :) Njuter till fullo av det vackra vädret! :) Det här är vad jag har längtat efter. Äntligen kan man gå ut i klänning o shorts med bara ben o armar! :) Underbara väder! :) Solen kan verkligen få en att le. Det får en på så mycket bättre humör. Men glöm för all del inte solkrämen när ni är ute! :) Det är viktigt att skydda sig! :) Tänk också på att kolla upp vad det är för ingredienser i er foundation om ni ska vistas länge i solen :) Annars mår huden bra av att få andas utan den också :) Idag ska jag städa lite o sedan ska jag sitta på balkongen o njuta av vädret en liten stund :) Ikväll ska jag till gymmet en kort vända :) sedan blir det nog en promenad efter, i det underbara vädret :) Kanske till o med en springtur! :) Kanske blir det även en glass o minigolf-runda, vi får se vad som hinns med :D Ha en bra dag! :D /E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0