Sommar i New York

I julklapp fick jag boken Sommar i New York skriven av Candace Bushnell. Både The Carrie Diaries och Sommar i New York handlar om tjejen Carrie Bradshaw som är med i den populära serien sex and the city. Om man är ett fan av sex and the city är dessa böcker ett måste att läsa tycker jag. När jag väl börjat läsa så var jag fast.

The Carrie diaries handlar om Carrie Bradshaw innan hon kommer till New York, hennes tid i High School.
Sommar i New York handlar om Carrie Bradshaw som har blivit antagen till en skrivkurs i New York och ska stanna där över sommaren. Hennes stora dröm är att bli författare och att få stanna kvar i sitt älskade New York. Det är i denna bok hon träffar sina bästa vänner i sex and the city serien. Carrie kämpar med pojkar och skrivandet.


böcker

Någon annan som har läst dessa böcker och tycker att de är bra? :)

Har ni några andra böcker att rekommendera? Jag söker ständigt nya böcker att läsa:)

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0