Min födelsedag!

Idag är det min födelsedag! :) Dagen har varit helt fantastisk! Den började med att världens bästa pojkvän kom in med frukost på säng och ett paket! :D I paketet var det ett jättefint skrivet brev och ett egetskrivet presentkort där jag får välja lite klänningar! :D Och för de som känner mig vet att detta är en helt perfekt present för mig! :D Älskar klänningar! :D Dagen fortsätter med att jag tittar på lite klänningar över Internet och sedan begav jag mig hem till syrran. Vi dansade och umgicks en massa :D Sedan gjorde jag mig iordning och åkte in till stan och träffade min pojkvän :) Vi gick runt och kikade lite i lite butiker och sedan bjöd Edvin mig på grekisk mat! :D Mums! :D <3 Underbar! :) <3 Sedan gick vi till ica köpte med oss cola zero och lite sallad till älskling att äta imorgon :) När jag kom innanför dörren hemma hade Edvin fått två paket på posten, vi hämtade ut dem och paketen var till mig! :D hihi i dem låg min sminkpalett och mina penslar! Happy! :D <3 Resten av kvällen kommer att tillbringas med Edvin! :D <3 Han är den underbaraste! :D <3 Han ska även bjuda mig på valfri bio! :D <3  Bäst! <3

Här kommer några bilder på sminkpaletten och penslarna och lite annat smink som jag fått i present! :D

Make up

Makeup

Det är ett till lager i sminkpaletten :D

Makeup

De glittriga eyelinerna fick jag från Edvin och de tre små burkarna från make up store fick jag av två av mina kusiner och deras familj, det är löst glitter :)

Det har varit en väldigt awesome födelsedag! :D<3 tack till alla som bidragit till att den varit så underbar! :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0