Lite allt möjligt

igår var jag med Elin hela dagen, vi såg på film och spelade little big planet, heter den så? Trots att det är ett barnspel, så var det roligt hehe ;D

Just nu sitter jag med en kopp kaffe i hand och ska ta mig för att rita lite. Har i flera dagar velat rita. Trots att jag inte ritat seriöst på många år, är knappast ngn konstnär hehe :)

Jag kommer in här med lite mer seriösa inlägg idag, ni ska få en liten titt på vad jag fick i julklapp eller present :)
Men nu ska jag rita lite, så vi hörs senare idag! :D


/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0