Underbara kväll

Det som började med ett typiskt aprilväder och snö och rusk, slutade sedan i en kväll med frisk luft och uppehåll. Riktigt härligt väder faktiskt! :) Och snön är typ helt borta :D Jag och syrran drog då ut på en vända runt sju-tiden, blev en power walk blandad med jogging hehe :) Träffade även på fina Cissi, trevligt att träffa henne och prata lite :D När jag kom hem så åt jag min goda fiskgratäng och sedan blev det spakväll. Satte mig i badet och läste lite med lermask på ;D innan rengjorde jag även ansiktet och peelade det lite :) efer lermasken hade jag på rosenvatten och smorde in ansiktet så det känns så där härligt mjukt, underbara känsla! :D

Vi hörs imorgon everyone! :D

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0