Never Give Up

Idag ska jag ta tag i saker som jag har försummat. Jag ska städa i klädkammaren (katastrofalt, där hamnar allt vi vill gömma undan hehe), sedan ska jag diska och rensa ut kylskåpet. Idag ska jag också ägna tid åt det jag verkligen älskar att göra. Jag älskar att skriva. Jag tror att jag har glömt bort ganska länge hur mycket jag älskar det. Ibland måste man påminna sig själv vad det är man vill göra och ibland måste man ta sig tid att verkligen göra det. Ibland behöver man även påminnas om att man aldrig ska ge upp! Så idag ska jag fortsätta skriva på en bok jag påbörjat. Sedan ska jag även söka jobb. Så jag ska skriva några fler personliga brev. Här behövs också påminnelsen: Ge inte upp! Och även: våga prova på saker! Man lär sig vad man gillar att göra genom att erfara saker, inte genom att gömma sig! :) Det är ord som i alla falll jag, måste bli påmind om!
I övrigt så ska jag även pallra mig ut idag på en promenad/springtur och sedan köra lite styrka. Har varit allt för lat under den senaste veckan :)

Sedan kommer det även några fler inlägg här under dagen, har några på lager :D Så ta en titt här lite då och då :D

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0