Vänner <3

Jag har haft en riktigt trevlig helg. Varit med underbara vänner hela helgen! :) <3 Mycket skratt och glädje har den bestått av. Precis som det ska vara. Kärlek till er alla! :) <3 Idag är det farsdag, vi har firat pappa och farfar!:)
Dagen började dock med att jag fick umgås med min älskade pojkvän och sedan var jag på ett riktigt roligt danspass! :) Jag älskar koreografin som vi har i raggan! :) <3 Sedan bar det iväg hem till farmor och farfar, vi pratade och fikade och hade det allmänt mysigt! :) Riktigt trevligt! :) <3 På kvällen blev det god thaimat och tvtittande, riktigt härligt! :)

Jag ville bara dela med mig av min härliga helg! :) Hoppas att ni också har haft det trevligt! :D

Vi hörs allesammans! :)

Till mina vänner, ni är de bästa! :) <3

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0