Biomys

Idag ska jag städa och göra det fint här hemma, men ikväll blir det biomys! :D Vi ska se filmen modig! :) Ser fram emot det:) Alltid lika härligt att gå på bio med vänner :)
 
Igår shoppade jag även lite fina saker som jag måste visa upp för er :) Väntar även på en beställning från Internet med en ny foundation, ser fram emot det! Jag älskar att handla smink och att testa på nytt smink. Om något sedan visar vara sig det bästa jag någonsin testat blir jag ännu gladare! Så ser verkligen fram emot att få hem mitt nya smink. Sminket som jag beställt är även lite speciellt för det är både ekologiskt och naturligt. Så jag hoppas verkligen på ett bra resultat! ;D När jag har använt det ett tag så måste jag ju berätta vad jag tycker också :) 
 
Vi hörs senare! :) 

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0