2 september 2012

Igår tävlade finaste och jag var självklart där och tittade. På kvällen orkade vi inte laga någon mat så det blev american take away med syrran och hennes pojkvän. Jättetrevligt. Sen rent spontant så drog vi hem till några vänner från min pojkväns tyngdlyftargäng, det var riktigt trevligt och sedan gick vi ut och såg "sommarens sista ute konsert", vi såg bara ett band och sen drog vi tillbaka hem till min pojkväns kompisar. Jag var ganska trött hela kvällen och orkade inte så mycket, är fortfarande inte frisk. Vi drog hem relativt tidigt igår, men det var supertrevligt :) Idag ska jag i alla fall gå till dansen och betala och sedan titta på, känns inte som någon bra idé att dansa än tyvärr :/ Men ska dit i alla fall :) Ikväll blir det filmmys och godis :) Underbart :D /E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0