Dålig uppdatering

Hej, Jag har varit lite dålig på att blogga ett tag. Förra veckan så hade jag ingen inspiration alls och i helgen så har jag i stort sett skrapat och målat hus hela tiden och även varit på 1 årskalas :) Så då var det fullt upp. Men nu tar jag nya tag. Idag ska jag dansa i massor - KM på söndag! :O Nervös? - JA! Öva, öva! På tisdag kommer jag troligen inte kunna öva så mycket så jag måste öva galet mycket resten av veckan ! Har ju ändrat om i koreografierna så jag måste öva på det! :) Nej nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag börjar träna, men vi hörs lite senare idag :) /E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0