Stå på huvudet

I söndags när jag dansade ragga dancehall skulle vi testa att stå på huvudet. Det gjorde skapligt ont och var dessutom läskigt hehe. Men jag ska öva och öva och till slut ska jag klara det! :D Testade lite nyss, och med lite hjälp var det lite mindre läskigt. Ska testa mer imorgon :) Jag längtar till imorgon, då är det dags att dansa street dance nu efter lovet, ser fram emot allt nytt! :D Jag ska ses till att göra lite fler inlägg här framöver:) Jag har dock haft lite fullt upp, därmed det dåliga uppdaterandet :) Vi hörs! :) /E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0