Awesome weekend

Fredagen och lördagen har varit två helt underbara dagar. Igår på morgonen träffade jag Linnea och umgicks lite med henne, sedan vid halv tre tiden åkte jag och träffade Elin en liten stund innan vi vid halv fyra, gick och träffade tjejgänget över lite fika. Vi hade det hur trevligt som helst, pratade och skrattade: Bästa vänner! :) <3 Vid 7 tiden åkte jag hem till staden här och mötte upp Edvin och så åt vi på subway. Sedan tog vi bussen hemåt, på bussen träffade vi söta p3 som skulle hem till syrran. Vi följde med henne hem till syrran för vi skulle hämta lite kläder där och vi blev kvar hemma hos henne och Markus för de hade en liten förfest där :) Det var jättetrevligt! :) Vi följde dock aldrig med dem ut :)
Lördagen (idag) har varit riktigt underbar! :D Sov till tio och gjorde sedan iordning mig för att åka in till stan, träffa Nina och åka upp till clash of nations! :D Grymt kul var det! Det var riktigt häftigt att se! :D vi var där från halv 1 till ca 4 sedan drog vi till ica, köpte lite godis och gick sedan hem till mig och pratade lite och hade det trevligt och sedan såg vi på film! :) Hur myyysigt som helst! :D Nu ska jag och älskling umgås lite och ha det trevligt! :) Han har varit och tränat idag och sett på ishockey :)
Imorgon blir det dans igen: ragga dancehall, 2 pass! :D Längtar! :D <3 Vi hörs imorgon eller på måndag! :D Jag har lite bilder att visa! :D
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0