Studentmottagning

Igår firade vi Ellinors student med en försenad studentmottagning, riktigt trevligt var det! :) Det blev även som en liten flyttfest till Ellinor och Arvid som nu beger sig ut i världen för nya äventyr! :) Vilket kommer lösa sig fint och vara roligt för dem! :) Lycka till! :)
 
För någon månad sen eller två (kommer inte riktigt ihåg, det var ganska längesen nu) köpte jag en klänning på Gina tricot. Jag har endast använt den en gång tidigare och bestämde mig även för att använda den igår :) Och jag tänkte att jag skulle visa er en bild på gårdagens outfit! :) Igår fyndade jag även lite smink, ska visa er senare i ett annat inlägg! :)
 
 
 
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0