Det var ett tag sen

Det har gått ett tag sen jag senast skrev, lusten att skriva här har inte funnits. Men nu kände jag att det var dags, ska bättra mig :) Kan inte lova uppdatering varje dag. Men det ska bli mycket mer än det har varit de senaste veckorna hehe.
I helgen har jag varit till Stockholm och umgåtts med underbara vänner! :) Ni är så fina <3 Det har blivit en del shoppande, sedan gick vi på bio och såg filmen LOL (tyckte den var helt okej), vi åt god mat, umgicks på en uteservering, det har helt enkelt varit underbart mysigt och det bästa av allt var att träffa och prata med mina fina vänner :) ni är alla underbara och vackra människor! :) <3
Idag ska jag ta det lugnt, städa lite här hemma, dansa lite, träna och kanske gå ut på en joggingrunda (eller om det får räcka med att jag cyklar till och från gymmet? hehe), jag ska göra allt som jag får lust till :) Men det blir en väldigt lugn dag :) Ska försöka att njuta av hela den här veckan fullt ut, för nästa vecka börjar jag jobba :) Vi hörs senare alla goa och glada! :) <3
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0