Träning

Jag har testat både gym och jympa, det har hållit i någon månad, några månader högst och sen kommer det alltid något emellan. Det är nog inte min grej, i alla fall inte just nu :) Den enda träning som jag verkligen älskar är dans. Det är underbart! Och jag ska fortsätta dansa minst 2 ggr i veckan!!:) Men jag vill börja simma också. Så i slutet av januari så ska jag och min kusin köpa ett 6 månaderskort i simhallen. It's gonna be awesome! :D
Det är dags för mig att ta mig i kragen och röra på mig! :) 

Gillar ni att träna? Vad i så fall? :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0