Tjejkväll

Ikväll har jag umgåtts med världens bästa vänner :) <3 Det var riktigt roligt :) Och jag fick flera fina presenter :) Så tack för en underbar kväll :D

Ursäkta att det har blivit lite dåligt med uppdaterande ett tag. Men det kommer snart bli flera :) Imorgon börjar i alla fall dansen igen och gissa om jag har längtat! :D Det ska bli jättekul, två pass! :D Efter det ska vi hälsa på min kusin och hans tjej, det ska bli jättetrevligt :)

Så det kanske blir lite dåligt med uppdaterande imorgon också men på måndag är jag back on track :)

Vi hörs! :D

/E


Kommentarer
emelie

Sv: Tack så jätte mycket :) <3

2012-01-22 @ 19:47:16
URL: http://emeliesfotoblogggg.blogg.se/
Linnea

Hur har du kunnat umgås med "Världens bästa vänner" ? :O Jag har inget minna om att jag var med på det ;) Haha x) Det var mycket trevlans att träffa er igår! :D

2012-01-23 @ 10:36:24
URL: http://watchandread.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0