I saw a wolf coming

Igår när Arvid och Ellinor var här så kom vi in på samtalet vargar. Edvin har länge velat se en varg. Arvid såg en varg förra året när han var ute och skottade. Vi diskuterade lite kring detta.

Idag, nyss, ringde Edvin och berättade att han och Arvid sett en varg! De körde bil och plötsligt stod den där hög och stolt - mäktigt var nog ordet Edvin använde för att beskriva händelsen. Den stod där tills de var 10 meter ifrån dem, då tittade den rakt på dem och sedan hoppade den lekfullt vidare.

Häftigt, säger jag. Jag skulle jättegärna vilja se en någon gång, på ett visst avstånd så klart hehe.


Vilka djur skulle ni vilja se i det vilda någon gång?

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0