Awesome Day

Idag vaknade vi runt tio, for iväg och handlade runt 11 och sedan var det bara att göra iordning lunch. Min pojkväns föräldrar kom på besök. Det var jätteroligt, det blev lunch och fika och sen hjälpte det till med att sätta upp lite på väggarna här hemma=)
Vid femtiden åkte de hem och sen åkte Edvin och tränade. Jag städade och donade lite. Vid halv sju kom Edvin hem igen och kl 7 kom Ellinor och Arvid :)
Vi åt middag, såg på gladiatorerna och spelade kinect! :D Riktigt awesome! :D Så med andra ord har det varit en riktigt awesome dag :D

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0