Träningsvärk

Idag dansade jag först ragga/dancehall medel och sedan ragga/dancehall avancerad 1. Missade förra söndagens danspass så hade lite att ta igen. Det nya som vi lade på under medelpasset satte sig ganska bra till slut och var riktigt roligt, det är en rolig dans :) Det andra danspasset i avancerad 1 var  däremot svårare (inte så konstigt heller kanske) där måste jag öva en hel del! :) Men dansen där är också grym, och roligt var det så klart! :D Jag har övat lite på båda danserna nu när jag kommit hem och även kört lite styrka, kommer ha träningsvärk imorgon ;) Hade redan lite träningsvärk i armarna sen tidigare i veckan :) Men det är så det ska vara!:)
Vi hörs senare! :)
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0