Skolarbete - Tvättid - Jobbansökningar

Idag har jag fullt upp. Måste göra klart lite skolarbete tills ikväll och tvätta mellan 16-19 plus skicka in jobbansäkningar. Skolarbetet är dock snart klart. Så tänkte äta lite nu och skicka in lite jobbansökningar. Sedan måste jag sortera kläder inför tvättandet. Det kanske inte blir så många inlägg idag. Men jag ska försöka hinna med något intressant inlägg hehe. Planerar att kanske göra en recension på en foundation som jag nyligen inhandlat - Vad tycker ni om det? Är ni intresserade av recensioner om smink? Och kanske även andra skönhetsprodukter?

/E


Kommentarer
Linnea

Ja, absolut! :D Alltid roligt att höra vad andra tycker om smink och även få tips om vilka produkter som är bra respektive dåliga! :D

2012-02-08 @ 10:00:23
URL: http://watchandread.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0