Nu är det vår

Man vet att det är vår när man hör fåglarnas kvitter.
Man vet att det är vår när alla går ut med ett lättare lager med kläder.
Man vet att det är vår när tuplaner och påskliljor dyker upp i människors hem.
Man vet att det är vår när allt fler börjar bära solglasögon.
Man vet att det är vår när man står vid busshållsplatsen och solen skiner så mycket att man inte ens har något emot att få vänta på bussen i tio minuter.

Okej det kanske inte är vår ännu, men vårkänslorna har definitivt börjat dyka upp! :)


Eller vad säger ni? :D Jag längtar så till våren och idag var det iaf flera plusgrader och solen strålade och jag hade inget emot att stå och vänta på bussen! ;D

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0