Kärlek

Jag hade gjort det lite fint under alla hjärtans dag. Jag och Edvin gick ut och åt en tre rätters middag och sedan begav vi oss hemåt, fikade lite och hade det mysigt och såg på dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta. Edvin hade aldrig sett den förut ;)

dukat

dukat

Blommor
Jag fick även ett par vackra lommor av Edvin, tyvärr så hade de blivit lite molokna under dagen, men det gör inget de var ändå underbara! :D

Ljus

I paketet som ni ser ligga på bordet på de två första bilderna låg detta ljus som jag köpt till Edvin :) Tyckte det var fint och passade i vår lägenhet! :)

Jag tycker att alla hjärtans dag är en härlig dag. Så romantisk. Det är klart att man ska sprida kärlek och lycka varje dag men tycker ändå om att ha en kärlekens dag. Jag har alltid älskat den här dagen :)


/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0